Planning
Met Ovatic houd je grip op je evenementen, personeel en middelen — van offerte tot factuur, en tot in het draaiboek voor de dag zelf. Alles overzichtelijk geregeld in één krachtig platform.
PlanningOvatic is het geïntegreerde cloudplatform voor planning, locatieverhuur, ticketing, artikelverkoop en marketing: Koppelingen tussen plannings- en ticketingsoftware zijn verleden tijd met Ovatic. Ovatic is bij uitstek geschikt voor moderne en multifunctionele zaalcomplexen die verhuur, kaartverkoop, artikelverkoop en horeca combineren.
Weg met de scheiding tussen planning, kaartverkoop, techniek, horeca en marketing. Doordat je hele team samenwerkt in Ovatic, is iedereen op de hoogte van de laatste stand van zaken. Geen interne e-mails en geen mappen met geprinte draaiboeken of horecalijsten: in Ovatic heb je alles actueel en bijeen.
Beheer je agenda en planning vanuit één platform. Maak evenementen aan, publiceer ze direct op je website of webshop en zie de kaartverkoop live terug in je agenda en dashboards. Je hebt geen los plannings- en ticketingsysteem meer nodig.
Met Ovatic beheer je alle onderdelen van je evenement. Leg datum, tijd en locatie vast, wijs taken toe aan je team, plan middelen en houd overzicht in een centrale agenda. Alles wat je nodig hebt, op één plek.
Regel je ticketverkoop en toegangscontrole eenvoudig. Stel prijzen en promotiecodes in, scan tickets bij de ingang en krijg inzicht met duidelijke rapportages over verkoop en bezoekersaantallen.
Beheer donaties, lidmaatschappen en voordelen centraal. Stimuleer herhaalbezoek, beloon loyaliteit en krijg grip op je achterban met krachtige CRM-functionaliteiten.
Beheer je planning en ticketverkoop vanuit één centrale plek. Of je nu werkt op je desktop, je telefoon gebruikt of tickets scant aan de deur: met Ovatic heb je altijd direct toegang tot wat belangrijk is.
Met Ovatic beheers je het hele organisatie-proces, van contractafspraak tot afrekening:
Ovatic is ontwikkeld voor de culturele sector. Theaters, bioscopen, bibliotheken maar ook evenementorganisatoren maken gebruik van Ovatic. Voor elk van deze branches wordt Ovatic geconfigureerd om optimaal te voldoen aan de specifieke kenmerken en koppelingen in die branche.
Met Ovatic houd je grip op je evenementen, personeel en middelen — van offerte tot factuur, en tot in het draaiboek voor de dag zelf. Alles overzichtelijk geregeld in één krachtig platform.
PlanningOnline, aan de deur of via partners: met Ovatic bied je je publiek een soepele ticketervaring. Verkoop, publieksdata en rapportages komen samen in één krachtige oplossing die meegroeit met jouw organisatie.
Ticketing