Ovatic is een gebruiksvriendelijk platform waarmee je de kaartverkoop, artikelverkoop en planning voor je museum regelt.
Breid de kaartverkoop uit tot een rijk productaanbod: klantenkaarten, rondleidingen, groepsbezoeken, educatieve activiteiten, privé-evenementen, merchandise en meer. Definieer, beheer en verkoop producten via de webshop, in de kassa of via callcenter en partners. Dit alles met één enkel geïntegreerd platform.
Ovatic helpt je niet alleen met de kaartverkoop rond exposities, maar ook met het beheren van verhuringen van zalen en expositieruimtes. Plannen wordt heel makkelijk met ons overzichtelijke planboard die je naar eigen wens kan vormgeven. Daarnaast kan je met Ovatic ook geheel automatisch documenten genereren voor facturen en deze sturen naar huurders. Via de ingebouwde tarievenstructuur worden prijzen automatisch en dynamisch berekend aan de hand van de gekozen relatie, locatie, datum en tijdsduur.
Ook de artikelen uit de museumwinkel kunnen worden verkocht met Ovatic. Onze (touch)kassa bevat een volwaardige artikelverkoopmodule. Samen met de koppelingen met pinautomaat, kassalade en de Museumkaart is het een complete alles-in-een oplossing voor ieder museum.
Met de online verkoop via Ovatic reserveren je bezoekers snel en simpel een ticket of tijdslot op alle devices.
Te gebruiken als webshop, losse widgets of via de API.
Maak gebruik van de Ovatic Scan App om e-tickets, wallet tickets en fysieke tickets te controleren. Real time scanstatistieken en grafieken in Ovatic scanner geven je direct inzicht in de te verwachten drukte, bezoekersstromen en aanwezigheid van bezoekers.
Met de uitgebreide rapportagemogelijkheden krijg je inzicht in komende evenementen en geprognotiseerde en gerealiseerde omzetten.
Bouw op een 360-weergave van uw publiek met diepgaande segmentering om loyaliteitsprogramma's te promoten en uw promotie-aanbiedingen op de markt te brengen. Voer geautomatiseerde gepersonaliseerde e-mailcampagnes op grote schaal uit om uw publiek betrokken te houden en de ROI van campagnes te meten.
Met Ovatic kunnen eenvoudig groepsreserveringen worden gemaakt. Zo kunnen scholen zich inschrijven en een groepsreservering maken en deze direct online afrekenen.
Definieer en verkoop serie- of combitickets om bezoekers eenvoudig toegang te geven tot meerdere dagen. Dit is natuurlijk ook mogelijk voor abonnementen.
Ovatic beschikt uiteraard over essentiële koppelingen. Door de koppeling met iDEAL en Payment Service Providers is betalen voor de bezoekers gemakkelijk. Ook is er een koppeling met de museumkaart. Ook is het mogelijk andere resellers te laten aansluiten op jouw Ovatic account door ze te laten koppelen via de Ovatic API, of ze toegang te geven tot de Ovatic boxoffice.
Wil je meer weten over hoe Ovatic jouw museum of expostieruimte kan helpen en hoe dat uiteindelijk jullie helpt om jullie bezoekers een optimale ervaring te bieden? Neem dan contact met ons op voor meer informatie en een geheel vrijblijvende demo.
Neem contact op
Houd de controle in handen. Het Ovatic Dashboard geeft altijd en overal toegang tot je gegevens. Bekijk de planning, draaiboek, personeelsbezetting.
Bekijk het dashboardHet kopen van tickets moet leuk en makkelijk zijn. Met de online verkoop via Ovatic kopen uw bezoekers snel en soepel tickets op alle devices. Te gebruiken als shop, widgets of via API richt je het bestelproces in zoals het past bij jouw evenementen.
Meer over website integratie